Announcement of Admission Exam Results, Direct Admission Round 5

Date Post : 23/07/2563
Views : 313

Chiang Mai Rajabhat University Announcement

Announcement of Admission Exam Results, Direct Admission Round 5

 Weekday Program, Academic Year 2020

International College, Chiang Mai Rajabhat University

--------------------------------------------------------------

          According to the International College, Chiang Mai Rajabhat University held the Direct Admission Round 5 for the 4 year bachelor's degree program for Academic Year 2020. The results are as follows.

English for International Communication Program 23 Students

No Student ID Name
1 63628748 Miss Tingyu  Peng
2 63628803 Ms. Jocel  Victorino
3 63628804 Mr. Saw Taw  Noh
4 63628805 Mr. Saw Slo  Po  
5 63628806 Ms. QianRong  Lin
6 63628807 Ms. Jingni  Hu
7 63628808 Ms. Phik Li  Sin
8 63628809 Ms. Dingyuan  Lu
9 63628810 Ms. Naw Paw  Poe
10 63628811 Ms. Lifang  Dang
11 63628813 Mr. Khun Ye  Htet Khaung
12 63628814 Mr. Saw Ka Paw  Htoo
13 63628817 Mr. Hu  Tong
14 63628818 Ms. Jaemin  Um
15 63628822 Mr. Bangxing  Yang
16 63628823 Mr. Ruiwei  Zhao
17 63628812 นาย ก้องภพ  เมืองใส
18 63628815 นางสาว ชนนิกานต์  ศิริบัว
19 63628816 นาย ณัฐธนชัย  สดากร
20 63628819 นางสาว พูนสุข  แซ่ย่าง
21 63628820 นาย เชิงชาย  ไทยรินทร์
22 63628821 นาย จิรภัทร  สุภา
23 63628824 นางสาว นวลณฐพรรณ  แน่นดี

International Business Management Program 20 Students

No Student ID Name
1 63628217 Mr Sai Swan  Hlyan
2 63628218 Mr Sai Kal  Lyan
3 63628235 Ms. Reiko  Kondo
4 63628237 Mr. Danilo III  Garcia
5 63628251 Mr. Xirong  Liu
6 63628239 Ms. Somin  Um
7 63628240 Mr. Yi Nuo  Yang
8 63628241 Ms. April  Paw
9 63628242 Mr. Tshering  Wangchen
10 63628243 Mr. Chenguang  Wang
11 63628244 Ms. Tingting  Lei
12 63628245 Mr. Yu Zhou  Lin
13 63628246 Mr. Hongming  Yu
14 63628247 Mr. Luihua  Su
15 63628248 Mr. Chenxi  Cai
16 63628249 Mr. Sijie  Ge
17 63628250 Mr. Wanghao  Wu
18 63628252 Mr. Gang  Chen
19 63628236 นาย ณรัฐภูมิ ฤทธิ์ชรัดพันธุ์
20 63628238 นางสาว แคนเอเชีย โคร่า  รีเบ็คก้า เบียลท์

 

Aviation Business Management Program 2 Students

No Student ID Name
1 63628043 Miss Nang Mwe  Sin Hline
2 63628084 Ms. Xinyu  Li

 

Business Chinese Program 8 Students

ลำดับที่ Student ID Name
1 63628401 Mr. Isayah  Remington Elliott
2 63628402 นาย เจิ่นสง  ลิม
3 63628403 นางสาว ปวันรัตน์  คำเงิน
4 63628404 นางสาว ธนัชชา  ธีรการจินดาวงศ์
5 63628405 นาย ภูมิรัตน์  แสงเทียนหยด
6 63628406 นางสาว น้ำทิพย์  สะท้านถิ่น
7 63628407 นาย อิสระ  ปัญญาประชุม
8 63628408 นางสาว ชาญญาดา  สุดาจันทร์

 

Thai for Business Communication Program 11 Students

No Student ID Name
1 63628501 Ms. Xiaohan  Yang
2 63628502 Ms. Xiao  Kang
3 63628503 Mr. Jun  Zhao
4 63628504 Mr. Haonan  Li
5 63628505 Ms. Yao  Fang
6 63628506 Ms. Wenwen  Li
7 63628507 Mr. Jia Jun  Xu
8 63628508 Mr. Wei  Deng
9 63628509 Ms. Jinhui  Zhang
10 63628510 Mr. Tieyuan  Wang
11 63628511 Mr. Yujie  Chen

 

All students, please confirm your student status as the following details:

No

Date

Activity

Venue

1

23 July 2020

Announcement of Interview result

www.inter.cmru.ac.th

2

24 July 2020 – 7 August 2020

Record Personal Information Registration Online

http://reg.cmru.ac.th

3

24 July 2020 – 7 August 2020

Tuition Fee Payment

(print invoice from the system)

Bangkok Bank or

Siam Commercial Bank. (any branch)

4

24 July 2020 – 7 August 2020

Document Submission

International College

Chiang Mai Rajabhat University

5

10 August 2020

Semester Starts 1/2020

International College

Chiang Mai Rajabhat University


การรายงานตัวเข้าเป็นนักศึกษาภาคปกติ วิทยาลัยนานาชาติ มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่

ประจำปีการศึกษา 2563

ขั้นตอนการรายงานตัว

บันทึกทะเบียนประวัตินักศึกษา

  1. นักศึกษาให้เข้าสู่ระบบบันทึกทะเบียนประวัติที่ http://reg.cmru.ac.th ระหว่างวันที่ 24 กรกฎาคม 2563 ถึง 7 สิงหาคม 2563 โดยกรอกรหัสประจำตัวและรหัสผ่านดังนี้

รหัสประจำตัว : รหัสนักศึกษา  

รหัสผ่าน : เลขบัตรประชาชน

2. กรอกข้อมูลตามแบบฟอร์มในระบบบันทึกประวัติให้ครบถ้วน

3.  ให้นักศึกษา ทำการ Upload ไฟล์รูปถ่ายภาพสีหน้าตรง สวมเสื้อเชิ้ตสีขาว เท่านั้น  (ห้ามสวมชุดนักเรียนของสถาบันเดิม) ขนาดไฟล์ไม่เกิน 100 k พร้อมทั้งพิมพ์เอกสารสำหรับรายงานตัวจากระบบ

4. นำใบแจ้งชำระเงินที่พิมพ์จากข้อ 2 นำไปชำระเงินค่าธรรมเนียมการศึกษาและค่าใช้จ่ายในการรายงานตัว ณ ธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด ระหว่างวันที่ 24 กรกฎาคม 2563 – 7 สิงหาคม 2563 ซึ่งมีรายละเอียดค่าใช้จ่าย ดังนี้

4.1. ค่าธรรมเนียมการศึกษา

- สาขาวิชาภาษาอังกฤษเพื่อการสื่อสารระหว่างประเทศ 17,000 บาท

- สาขาวิชาการจัดการธุรกิจนานาชาติ 17,000 บาท

- สาขาวิชาการจัดการธุรกิจการบิน 30,000 บาท

- สาขาวิชาภาษาจีนธุรกิจ 20,000 บาท

- สาขาวิชาภาษาไทยเพื่อการสื่อสารทางธุรกิจ 20,000 บาท

หมายเหตุ นักศึกษาต่างชาติชำระค่าธรรมเนียมนักศึกษาต่างชาติ 10,000 บาท

4.2. ค่าประกันทรัพย์สินเสียหาย 1,000 บาท

4.3. ค่าอุปกรณ์การเรียน กิจกรรม และบริการสุขภาพ 2,650 บาท

5.  นำเอกสารรายงานตัวในข้อ 2 นำมารายงานตัว ณ วิทยาลัยนานาชาติ ชั้น 7 อาคาร 90 ปี ในวันที่ 24 กรกฎาคม 2563 ถึง 7 สิงหาคม 2563 พร้อมกับหลักฐานต่อไปนี้

(1)  แบบฟอร์มการรายงานตัว ที่กรอกข้อมูลครบถ้วนและพิมพ์จากอินเทอร์เน็ต (ข้อ 2) จำนวน 1 ฉบับ

(2)  สำเนาทะเบียนบ้าน ลงลายมือชื่อรับรองสำเนาถูกต้อง  จำนวน 1 ฉบับ

                        (3)  สำเนาบัตรประจำตัวประชาชน ลงลายมือชื่อรับรองสำเนาถูกต้อง จำนวน 2 ฉบับ

หมายเหตุ คำนำหน้าในบัตรประจำตัวประชาชน  *ต้องไม่ใช่เด็กชายหรือเด็กหญิง*

(4)  สำเนาใบรายงานผลการเรียนฉบับสำเร็จการศึกษา ลงลายมือชื่อรับรองสำเนาถูกต้องพร้อมเขียนรหัสนักศึกษา และสาขาวิชา จำนวน  2 ฉบับ

(5) สำเนาหลักฐานการเปลี่ยนชื่อ-สกุล (ถ้ามี) ลงลายมือชื่อรับรองสำเนาถูกต้อง จำนวน 2 ฉบับ

(6) ใบแจ้งชำระเงินที่ได้ชำระค่าธรรมเนียมการศึกษาและค่าใช้จ่ายในการรายงานตัว เรียบร้อยแล้ว (จากข้อ 4)

            สอบถามรายละเอียดเพิ่มเติมได้ที่ วิทยาลัยนานาชาติ มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงใหม่ โทร 053-885983 3


How to confirm your student status at International College, CMRU

Academic Year 2020

Please follow these instructions.

1. Log in your personal information via http://reg.cmru.ac.th between 24 July to 7 August 2020 as follows:

Login Code : Student ID      

Password : Passport number

Fill your personal information to complete this step.

2. Upload your photo with white plain shirt ONLY. Then print out the document from system.

3. Pay the tuition fee and others directly to SCB Bank between 24 July to 7 August 2020. The details are as follows:

4.1. International Tuition Fee

- English for International Communication Program 27,000 THB

- Global Business Management Program 27,000 THB

- Aviation Business Management Program 40,000 THB

- Business Chinese Program 30,000 THB

- Thai for Business Communication Program 30,000 THB

4.2. Miscellaneous Deposit 1,000 THB

4.3. Activity, Insurance and other fees  2,650 THB

5. Please submit your documents from No.2 at International College, CMRU, 7th floor, 90 Year Building on 24 July to 7 August 2020 with the following documents.

- Documents that print out from the system

- A copy of house registration

- Two copies of passport

- Two copies of transcript

- Two copies of certificate of name change (if any)

- Tuition Fee and other fees payment slip

            For more information or help, please contact International College, CMRU. Call 053885983

 

Remark

International Students who urgently need visa documents (your current visa is going to be expired soon), please see us on 24 July 2020 at 1 pm. We will do the urgent case of student visa on that day. Please prepare your documents as follows:

1. Your passport

2. The tuition fee payment slip

 

For the record personal information process, our university’s system will be in Thai language. If you need any help, please see us at the International College’s office, 7th floor, 90-Year building, Chiang Mai Rajabhat University in the morning of 24 July 2020. Please prepare your documents as follows:

1. Your 1-inch photo (wearing a white shirt with blue background)

2. Your passport

3. Your certificate of graduation (high school or equivalent)

4. Your transcript of records (high school or equivalent)

International students who are not currently in Thailand please email to inter@cmru.ac.th, we will send you the process of overseas document submission.

 

 

2020学年度清迈皇家大学国际学院本科全日制公布入学名单(第5批)

 

新生报到程序:

新生信息注册:

1. 2020年7月24至8月7日已入学同学请在学校教务处网站www.reg.cmru.ac.th 注册,使用以下信息注册;

账号: 学生号

密码: 护照号码加出生日月年

**列如:护照号码是 AA12345,出生日月年是 1986年05月16日,

在首次注册需要填:AA1234516051986

2. 入近新生报到系统后,必须填好信息。

3. 已入学同学请在系统上附好照片(校服照片:须穿白色有领子的衣服,后面蓝色底版)不超过100K大,然后打印出来。

 

4. 在2020年7月24至8月7日拿打印好的资料到国际学院办公室支付;

4.1 国际学费

英语国际语言专业  27,000 泰铢

国际商务管理专业  27,000 泰铢

航空业务管理专业  40,000 泰铢

商务汉语专业  30,000 泰铢

商务泰语交际专业  30,000 泰铢

4.2 新生押金  1,000 泰铢

4.3 新生意外保险和活动2件上衣  2,650 泰铢

5. 在2020年7月24至8月7日上午8点至到下午3点,把上面的第2点的资料拿到90周年校庆楼7楼国际学院办公室交,同时把以下资料一起提交。

1)新生报到表(网上注册填好后打印出来)1份

2)护照首页或身份证复印件签好本人名字 2份              

3)学历证书复印件 (已翻译成泰语语或英语以及公证)2份

4)成绩单复印件    (已翻译成泰语语或英语以及公证)2份

5)如果有更改过姓名请附证件复印件(如果有),签名 2份

6)已支付好学费账单原件和复印件 2份

7)一寸证件照片(上衣校服、蓝底板) 2张

注意:

1. 每张复印件需要本人签名

2. 国际学生不能来泰国报到的已入学同学,请联系国际学院办公室负责人代替注册及报到,也可以让家长或认识的人代替,或无人代替,请马上联系王腊老师。

3. 上面的资料除了新生报到表和护照复首页印件,可以在8月份开学第一天交。

4. 如果不在泰国的同学或有疑问可以询问;     

国际学院办公室 :(+66)(0)53-885983

或微信(王腊老师) :b0812874100

或学院邮箱 :inter@cmru.ac.th


แสดงความคิดเห็น